Ulleres progressives

per mirar-se el món de prop, però amb la distància necessària…

Pollastres binaris

Deixa un comentari

L’Albert alça els ulls, veu que el seu cap fa una escapadeta al lavabo i aprofita per fer-se fan d’en Son Goku, en Josmar i en Nelson Mandela (en aquest ordre); dos carrers més avall, la Marta resol que la piràmide d’edats la faci la mare del professor d’informàtica si li ve de gust, que ella es dedicarà de ple a la vida associativa, concretament als grups que defensen que “lo que a las 12 de la noche parece Chopped, a las 6 de la mañana es jamón”, sospiten que “las palomas traman algo”, es lamenten de “per què el número d’autobús que jo agafo sempre ve l’últim”, o reconeixen/denuncien que “jo també m’afegeixo a grups estúpids de Facebook”; a l’altra banda del món, la Rita aprofita el dia de festa per recuperar pèrdues virtuals a la seva hamburgueseria virtual passant-se la santa tarda cuinant pollastres a l’ast virtuals que vendrà virtualment a un munt d’amics reals –aquests sí– que també aprofiten qualsevol estona lliure per cuinar –vigilant que no es cremin, sobretot!– fornades i fornades de pollastres a l’ast en codi binari… A cadascú el seu oci, no faltaria sinó! El que em sobta de tot plegat, però, és la manca de vergonya. A mi, que encara em costa reconèixer obertament que m’agrada el futbol i que dedico part del meu temps lliure a sentir insubstancials tertúlies on debaten hores i hores sobre la idoneïtat o no d’alinear Txigrinski contra el Sevilla (ves quin gran tema), l’últim que desitjaria si dediqués el més mínim segon a rostir pollastres digitals seria que se n’assabentés ningú. Ara, però, a ningú li fa vergonya. Indicador inequívoc que alguna cosa està canviant de debò…

Anuncis

Participa! Comenta el post!

